FANDOM

William Joseph Price - Biologiczny ojciec Chloe i mąż Joyce.

Biografia Edytuj

Wydarzenia sprzed gry Edytuj

William mieszkał wraz z żoną Joyce i córką Chloe w miasteczku Arcadia Bay. Miał dobre kontakty z najlepszą przyjaciółką córki, Max Caulfield. W roku 2008 zginął w wypadku samochodowym.

Epizod 1: Poczwarka Edytuj

Podczas rozmowy Chloe i Max wspominają ojca niebieskowłosej. Max, rozglądając się po sypialni Joyce znajduje zdjęcie Joyce i Williama jeszcze przed narodzinami Chloe.

Epizod 3: Teoria Chaosu Edytuj

Max cofa się w czasie do ostatniego dnia życia Williama, aby powstrzymać go przed wejściem do samochodu. Po telefonie od żony szuka kluczyków do samochodu. Mężczyzna nie mógł ich znaleźć, więc Max zaproponowała mu pojechanie autobusem po Joyce.

Alternatywna czasoprzestrzeń Edytuj

William i Joyce bardzo ciężko pracują, aby zarobić na utrzymanie rodziny. William cieszy się z wizyty Max, rozmawiając z nią opowiada jej o kłopotach finansowych i podróży do Paryża.

Epizod 4: Ciemnia Edytuj

Max znowu cofa się w czasie do ostatniego dnia życia Williama, tym razem aby przywrócić poprzednią rzeczywistość. Dziewczyna jest bardzo smutna, pozwalając mu umrzeć.

Ciekawostki Edytuj

  • Tak samo jak Max, William lubił aparaty analogowe. Używał ich aby robić zdjęcia swojej rodzinie.
  • W pierwszym epizodzie Chloe daje Max aparat Williama.