FANDOM

„Max, To nie tak, że Cię nie lubię.. myślę właśnie, że jesteś jedną z najfajniejszych osób w Blackwell”
―Victoria do Max
Victoria Maribeth Chase (urodzona 14 sierpnia 1995) – uczennica Akademii Blackwell. Przyjaciółka Taylor Christensen i Courtney Wagner. Może umrzeć w piątym epizodzie, w Ciemni lub w razie poświęcenia Arcadia Bay.

Osobowość Edytuj

Bogata, snobistyczna oraz arogancka - te trzy słowa w zupełności mogą opisać charakter Victorii. Nieustannie chwali się drogą odzieżą, oraz poziomem jej sprzętu fotograficznego. Max często czuje się zazdrosna o jej dobytek. Victoria uwielbia plotkować, jest stereotypową zdzirowatą królową pszczół występującą w Blackwell. Znana jest z czepiania się Maxine, oraz z bycia troszkę "dramatyczną". Hayden wspomina, że Victoria zachowuje się zabawnie będąc odurzona.

Możemy odkryć że Victoria posiada sekret - jest geekiem. Wynika to z kolekcjonerskiej figurki znajdującej się w jej pokoju w odcinku "Teoria chaosu". Wydaje się być również dość pilną uczennicą, co można wywnioskować z jej średniej oraz z wiedzy okazywanej podczas lekcji Marka Jeffersona. Jest ambitna, wysłała nawet swoje zdjęcie z prośbą o wystawienie je w Kroft Gallery, ale niestety, została odrzucona.

Victoria podziwia pana Jeffersona, wskazują na to jego dzieła znajdujące się w jej pokoju, oraz niekontrolowany flirt. Prawdopodobnie bierze udział w wydarzeniach organizowanych w Bean Hip Cafe, świadczy o tym ulotka, znaleziona w jej pokoju, informująca o wystawie prac Jeffersona w tejże kawiarni.

Biografia Edytuj

Wydarzenia sprzed gry Edytuj

Victoria Maribeth Chase urodziła się 14 sierpnia 1995 roku w zamożnej rodzinie. Jej rodzice są w posiadaniu "Chase Space", czyli ich własnej galerii sztuki w Arcadia Bay. W 2009 roku Victoria była na wystawie prac Marka Jeffersona w Bean Hip Cafe. Kupiła tam również książkę z jego pracami.

Przed zakończeniem 2013 roku trafiła do Akademii Blackwell, żeby uczęszczać na zajęcia fotografii Marka Jeffersona. Od razu zaczęła pałać nienawiścią względem Max. Jest jedną z przewodniczących Klubu Vortex. Mimo że jest głową grupy, nie przyjaźni się ze wszystkimi członkami klubu. Trzyma się z Courtney, Taylor, rodziną Nathana Prescotta jak i z nim samym.

Vic2

Zdjęcie, które Victoria dała na konkurs "Zwyczajny bohater"

Marząc o karierze fotografa, wysłała swoje portfolio do galerii "Kroft Gallery". Niestety galeria odrzuciła jej fotografię mówiąc, że na razie nie potrzebują tych zdjęć.

Kiedy Pan Jefferson ogłosił konkurs "Zwyczajny bohater", od razu zgłosiła do niego swoje zdjęcia. W epizodzie czwartym, Victoria wygrywa ten konkurs.

Victoria była na imprezie Vortex Klubu, na której Kate Marsh została odurzona. Razem z koleżankami szydziły z jej stanu i nakręciły film gdzie nieświadoma niczego młoda dziewczyna całuje kilku chłopaków. Victoria wrzuciła film do internetu i rozprzestrzeniła go po całej szkole z myślą o upokorzeniu Kate.

Na dodatek Victoria powiedziała Juliet, że jej chłopak, Zachary, kręci z Daną. Max mogła wtedy wydrukować e-maila, którego Victoria wysłała Taylor, który udowadnia jej kłamstwo i pokazać to Juliet.

Środowisko Edytuj

Victoria pochodzi z bardzo bogatego środowiska, tak jak Nathan. Jej rodzice posiadają "Chase Space" - miejsce, przez które Max jest pod wrażeniem. Wiemy, że ma aspiracje, by w przyszłości pracować w przemyśle mody. Victoria jest znaczącym członkiem Klubu Vortex. Posiada urazę względem Rachel Amber, wskazuje na to zniszczony plakat zaginionej znajdujący się w pokoju Victorii. Mimo to Hayden mówi, że Victoria szanowała Rachel, nawet jeśli tego nie ukazywała. Wiemy, że obie uczęszczały na imprezy Klubu Vortex.

Victoria ma kosztowny gust, nosi markowe ciuchy od Diora, czy też Givenchy.

Ciekawostki Edytuj

Vic3

Akta Victorii

  • Jej numer pokoju w dziewczęcym dormitorium to 221.
  • W epizodzie trzecim można znaleźć paragon, a na nim imię urzędnika "Amelia Pond". Jest to odniesienie do znanego serialu "Doctor Who".
  • Możliwe, że nadanie imienia Victorii przez twórców gry nie jest przypadkowe. Być może jest to ukłon w stronę twórcy serialu "Buffy: Postrach wampirów", gdzie jedna z głównych bohaterek nazywa się "Chase".
  • Według konta na Facebooku Victorii ma ona 857 znajomych i 1126 obserwujących.
  • Drugie imię Victorii to Maribeth.
  • Victoria pali papierosy. Paczkę jej papierosów można znaleźć w epizodzie "Teoria chaosu".
  • Victoria jest jedyną oprócz Max grywalną postacią w grze. Jest to możliwe w ostatnim 5 epizodzie podczas koszmaru Max.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki