FANDOM

Wpis w dzienniku o Victorii

Wpis w dzienniku o Victorii.

Victoria – wpis w dzienniku Max Caulfield na temat studentki Akademii Blackwell, Victorii Chase. Ponieważ został on stworzony przed wydarzeniami z gry, dostęp do niego pojawia się już na początku epizodu pierwszego: Poczwarka.

TreśćEdytuj

No i Victoria Chase, prawdziwa elita Akademii Blackwell, a przy tym, niestety, istna jędza. Nie rozumiem czemu ktoś z taką kasą i wyglądem musi być tak zajebiście okropnym człowiekiem. Pełnoletni uczniowie prestiżowej akademii powinni stawać się artystami i naukowcami... a nie uczestnikami reality show. Victorię obchodzi tylko popularność. Dla niej jest nawet w stanie tracić czas na dokuczanie mi i Kate Marsh.

Serio? Szkoda, że nie widzą tego jej rodzice. Szybko odcięliby dopływ mamony. Z drugiej strony ona należy do klubu Vortex, który wydaje się być ponad szkolnym prawem, więc może dlatego ma wszystko gdzieś.

Mimo to naprawdę zna się na sztuce i fotografii. Nawet potrafi wymówić te francuskie nazwiska, które łamią język. Jej prace są ciut oziębłe, ale ma dobre oko.

Ma też oko na pana Jeffersona, z czym się nawet nie kryje, aż mi za nią wstyd.

Mało mu nie wlezie na kolana, ale on trzyma dystans. Wdać po niej, że chce wygrać ten konkurs, „Zwyczajni Bohaterowie”. Wyobrażam sobie jak się wścieka, gdy nie może kogoś kupić lub uwieść. Ha!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki