FANDOM

Vanessa Caulfield – żona Ryana Caulfielda i matka Max Caulfield.

Biografia Edytuj

Wydarzenia sprzed gry Edytuj

Państwo Caulfield mieszkała w Arcadia Bay przez czas dorastania ich córki, Max. W 2008 roku cała rodzina przeprowadziła się do Seattle. Rodzina przyzwyczaiła się do warunków panujących w Seattle. Wraz z mężem zabrali Max na Kosmiczną Iglicę, znaną jako symbol miasta. Max nie podobało się to, że jej rodzice zachowywali się bardziej jak turyści, niż mieszkańcy.

Pięć lat po przeprowadzce, ich córka została zaakceptowana do Akademii Blackwell, prywatnego liceum w Arcadia Bay. Vanessa wraz z mężem byli bardzo szczęśliwi, że ich córka dostała się do szkoły o tak wysokim poziomie. Vanessa pomagała spakować się Max na wyprowadzkę do Arcadia Bay.

21 września Max otrzymała od niej i ojca SMS'a z życzeniami urodzinowymi.

Epizod 1: Poczwarka Edytuj

Jeśli Max zdecydowała się donieść na Nathana Prescotta, ucznia Blackwell, który próbował zamordować jej koleżankę z dzieciństwa, dyrektor Wells skontaktował się z rodzicami Max.

Zaniepokojona Vanessa Caulfield skontaktowała się z Max za pomocą SMS'a. Napisała, że dyrektor Rey Wells sądził, że Max kłamała donosząc na Nathana. Chciała, żeby Max do niej oddzwoniła i żeby pogadały sobie o tej sytuacji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki