FANDOM

Sezon 2 - przyszła gra twórców Life Is Strange. Została zapowiedziana przez DONTNOD 8 maja 2017 roku i określona jako "nowa gra Life is Strange", ale nie jest wiadome, czy będzie miała w tytule człon Life is Strange. Potwierdzono, że zespół pracuje nad kolejną grą po wydaniu Edycji Kolekcjonerskiej w lutym 2016. Jest wysoce prawdopodobne, że i w tym wypadku Square Enix będzie wydawcą. Przed oficjalnym ogłoszeniem było wiadomo, że drugi zespół DONTNOD pracuje nad jakąś nienazwaną grą i istniały plotki, iż jest nią drugi sezon Life Is Strange.

Wiadomości Edytuj

  • Powiedziano, że historia Max i Chloe została opowiedziana, w związku z czym nowy sezon skupi się na czymś innym. Rozwinięcie historii Chloe Price zostanie zaprezentowane w prequelu oryginalnej gry, Life is Strange: Before the Storm.
  • Alyzian, pracująca przy oryginalnej grze (ilustracje w pamiętniku Max) potwierdziła, że również pracuje przy 2. sezonie.
  • Christian Divine, również jeden z tworców Life is Strange zapowiedział, iż także będzie zajmował się drugą odsłoną.

Źródła Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki