FANDOM

„Laboratorium. Oto portal do mózgu Warrena...”
―Max
Sala 104 (Laboratorium lub sala od przedmiotów ścisłych) - jedno z pomieszczeń w Akademii Blackwell.

Historia Edytuj

W sali 104 mieści się laboratorium, gdzie odbywają się lekcje Pani Michelle Grant. Znane są nam tylko nieliczne osoby uczęszczające na wykłady Pani Grant. Są to Max Caulfield, Brooke Scott i Warren Graham. Wiemy, że jednym z najlepszych uczniów w jej klasie jest Warren.

Epizod pierwszy: "Poczwarka" Edytuj

Gdy Max wychodzi z sali fotograficznej Marka Jeffersona, może zatrzymać się przy laboratorium. Rozpozna tę salę i powie, że to "portal do mózgu Warrena". W tym epizodzie nie mamy możliwości wejścia do tego pomieszczenia.

Epizod drugi: "Nie ma czasu" Edytuj

Od razu po rozmowie z ochroniarzem szkolnym, Davidem Madsenem, Max dostanie wiadomość od Warrena, w której pisze jej, że zmaga się z eksperymentem naukowym w laboratorium. Gdy wejdziemy do tej sali możemy porozmawiać z nauczycielką na temat petycji, którą mogliśmy podpisać oraz z Brooke na temat jej drona. Jeśli Max podejdzie do Warrena i zacznie z nim konwersacje, może pomóc mu dokończyć projekt, o którym mówił w SMS'ie.

Epizod trzeci: "Teoria Chaosu" Edytuj

Kiedy Max włamie się do Akademii Blackwell będzie musiała otworzyć drzwi do gabinetu dyrektora. Kontaktuje się z Warrenem, który wysyła jej instrukcje jak zrobić bombę do wysadzenia tych drzwi. Część z podanych przez niego składników znajduje się w sali 104. Max wchodzi do laboratorium i znajduje cukier na stole Pani Grant i książkę Warrena, w której dowiaduje się, że chloran potasu znajduje się w środkach do likwidacji chwastów.

Również w tej sali dostępne są dwa dodatkowe zdjęcia.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki