FANDOM

„Wspaniałych osiemnastych urodzin. Jesteś już dorosła, ale dalej będziesz naszą małą córeczką. Sprawdź swoje konto bankowe. Nie rozpuść wszystkiego od razu!”
―SMS Ryana Caulfielda do swojej córki.[src]
Ryan Caulfield – mąż Vanessy Caulfield i ojciec Max Caulfield.

BiografiaEdytuj

Przed wydarzeniami z gryEdytuj

Państwo Caulfieldowie żyli niegdyś w Arcadia Bay, małym miasteczku w stanie Oregon. 21 września 1995 roku na świat przyszło ich pierwsze i jedyne dziecko, Maxine. W 2008 roku Ryan wraz z żoną postanowił wyprowadzić się do Seattle. W trakcie swojego pobytu, Pan Caulfield i jego córka stali się fanami miejscowego klubu hokejowego, Seattle Thunderbirds. Ze swojego pobytu w Seattle zachowało się kilka pamiątek, takich jak na przykład zdjęcie Max i jej ojca na szczycie Kosmicznej Iglicy.

Pięć lat po wyprowadzce, Max została przyjęta do prywatnej Akademii Blackwell, położonej w rodzinnym miasteczku Caulfieldów. Uradowani tym faktem, rodzice Max pomogli jej w przygotowaniach do wyjazdu.

21 września 2013 roku, Max otrzymała od swoich rodziców SMS'y z życzeniami na swoje osiemnaste urodziny.

Epizod 1: PoczwarkaEdytuj

Wśród otrzymanych wiadomości tekstowych, Max może natrafić na SMS'y od swoich rodziców. Ryan w swoich życzeniach zalecił Max sprawdzenie swojego konta bankowego. Przeglądając swój pokój, Max może natrafić na zdjęcia, uchwycone w trakcie swojego pobytu w Seattle. Wśród nich znajduje się wspomniane wcześniej ujęcie Max i jej ojca na szczycie Kosmicznej Iglicy.

Epizod 3: Teoria chaosuEdytuj

9 października o 9:17 Max odbiera wiadomość tekstową od swojego ojca. Ryan przeprasza za brak wcześniejszego kontaktu i odwołuje się do tragicznych wydarzeń z poprzedniego dnia.

Z wiadomości wynika, że zarówno Pan Caulfield, jak i jego żona, są przepełnieni dumą ze swojej córki. Ryan stwierdza także, iż wysłanie Max na nauki w Blackwell było ich najlepszą decyzją.

Pan Caulfield przeczuwa, że Max nie może pogodzić się ze śmiercią Kate. Ryan stara się ją pocieszyć. Rodzice Max wierzą, iż dziewczyna zrobiła wszystko co w swojej mocy, a niektóre rzeczy po prostu wymykają się spod kontroli.

Po chwili, Ryan wysyła córce kolejną wiadomość, w której zachęca Max do powrotu i przystąpienia do którejś uczelni na obszarze Seattle. Max dziękuje swojemu ojcu, jednak odmawia, stwierdzając, iż nie jest jeszcze gotowa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki