Fandom

Life is Strange Wikia

Pokój 219

118stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
„Nie ma to jak w domu. Mój ulubiony kokon...”
―Max
Pokój 219 - jeden z pokoi w żeńskim Internacie przy Akademii Blackwell

Historia Edytuj

Epizod 1: PoczwarkaEdytuj

W pokoju 219 mieszka główna bohaterka gry, Max Caulfield. Dziewczyna wchodzi do swojego pokoju po otrzymaniu wiadomości od Warrena, w której mówi jej, że chciałby swój pendrive z powrotem. Po przeszukaniu pokoju znajduje notkę od Dany. Okazuje się, że pożyczyła od dziewczyny pendrive'a by pooglądać z niego filmy.

Epizod 2: Nie ma czasuEdytuj

Rano, na drugi dzień od wydarzeń z pierwszego odcinka budzimy się w pokoju Max. W trakcie krótkiego prologu widzimy, że dziewczyna nie próżnowała i większość nocy spędziła na szukaniu informacji o fizyce kwantowej i podróży w czasie. Po przejrzeniu pokoju w poszukiwaniu swojej kosmetyczki, Max wyjdzie ze swojego pokoju i pójdzie pod prysznic.

Stan pokoju Max, gdy ponownie do niego wejdzie, różni się w stosunku z wybranymi decyzjami z poprzedniego odcinka.

Jeśli na początku pierwszego epizodu nie wspomniałaś o niczym dyrektorowi Wellsowi i nie wyśmiałaś Victorii jak wylała się na nią farba, pokój Max pozostanie w tym samym stanie, co był poprzednio.

Jak wcześniej powiedziałaś dyrektorowi o sytuacji z Nathanem w żeńskiej łazience na "pamiątkowej fotościanie Max" Nathan zostawi wiadomość napisaną czerwoną farbą: "NIKT ZE MNĄ NIE ZADZIERA, SUKO". Na jej łóżku położy zostawi przerobione zdjęcie dziewczyny.

Jeśli Max wyśmiała Victorię, jak Samuel wylał na nią farbę, zastanie swoje rzeczy powywracane z szafek i napis na tafli lustra : "OKROPNY ARTYSTA, PASKUDNA DZIWKA".

Jeśli przeorganizowałaś zdjęcia Victorii w jej pokoju zostawi ona niemiły rysunek na tablicy przed drzwiami do pokoju Max.

Epizod 3: Teoria Chaosu Edytuj

Max zasnęła przy swoim komputerze szukając potrzebnych jej informacji na temat źródła jej mocy. Dopiero wiadomość od Chloe budzi Max, w której jej przyjaciółka pisze jej, że muszą się spotkać. Gracz może przeszukać jej pokój ponownie, lecz nie znajdzie tam niczego godnego uwagi.

Lisa.PNG

Lisa, roślinka doniczkowa Max

Wygląd Edytuj

Pokój Max nie należy do największych ale za to jest bardzo przytulny i schludny. Jednak w późniejszych epizodach sypialnia Max będzie pełna od walających się wszędzie filmów, książek i jej notatek na temat podróży w czasie. W całym pomieszczeniu nie ma takiego zakamarku gdzie nie byłoby zdjęć i innych rzeczy związanych z fotografią, jej pasją. Zbiór większości jej zdjęć znajduje się przy łóżku, na "pamiątkowej fotościanie Max". Poza nimi na ścianach również wiszą różne plakaty i pamiątki takie jak proporzec drużyny "Grzmiące Ptaki" W tym pokoju także znajduje się laptop, gitara, na której Max może zagrać i jej roślinka, Lisa.

Galeria Edytuj

Zrzuty ekranu Edytuj

Inne Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki