FANDOM

Pokój 111 - jeden z pokoi w męskim internacie przy Akademii Blackwell.

Opis Edytuj

Pokój 111 jest zamieszkiwany przez studenta Akademii BlackwellNathana Prescotta. Na tabliczce przed pokojem zawarte zostało hasło  „Prescottowie rządzą tym miastem”. Max z łatwością poznaje ze to jego pokój.

Historia Edytuj

Epizod 4: Ciemnia Edytuj

10 października 2013 roku Max, wraz z Chloe Price, udała się do męskiego internatu w celu odnalezienia dowodów mogących potwierdzić powiązanie Nathana Prescotta z zaginięciem Rachel Amber.  Znajduje pokój Nathana, aby otworzyć zamknięte drzwi używa gaśnicy która jest obok, gdy jest w środku może cofnąć czas aby naprawić drzwi.

Max uważa ze pokój jest czysty i ciemny. Pierwszą zauważalną rzeczą w pokoju Nathana jest to, że wydaje się być bardzo ciemny z powodu ciemnych kolorów na ścianach i zasuniętych żaluzjach na oknach. Co sugeruje, że Nathan jest ponury.

Dyplom w pokoju 111

Dyplom dla Nathana od ojca.

Po lewej stronie od drzwi znajduję się biurko, tam leży drogi sprzęt fotograficzny, nowy aparat i obiektyw. Obok na ścianie wisi certyfikat Nathana który dostał od ojca, kiedy był mały, potwierdzający, że jest on "najlepszym synem na świecie". Oczywiste jest, że Nathan ceni sobie szacunek i podziwia swego ojca, desperacko stara się odzyskać miłość, którą kiedyś miał.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki