FANDOM

„Witaj, pokoju Warrena! Tworzą z Hawkingiem świetną drużynę.”
―Max o cytacie na tabliczce Warrena.[src]
Pokój 109 - jeden z pokoi w męskim internacie przy Akademii Blackwell.

OpisEdytuj

Pokój 109 jest zamieszkiwany przez studenta Akademii Blackwell, Warrena Grahama. Na drzwiach wejściowych znajdował się zniesławiający plakat z wizerunkiem Warrena, wyprodukowany przez Nathana Prescotta. Na tabliczce przed pokojem natomiast, zawarto słowa Stephena Hawkinga, „Nie ma unikalnego obrazu rzeczywistości”. Max mogła zmazać ów cytat i w jego miejsce wstawić serdeczną wiadomość do właściciela pokoju. Wnętrze pomieszczenia jest obecnie nieznane.

HistoriaEdytuj

Epizod 4: CiemniaEdytuj

10 października 2013 roku Max, wraz z Chloe Price, udała się do męskiego internatu w celu odnalezienia dowodów mogących potwierdzić powiązanie Nathana Prescotta z zaginięciem Rachel Amber. W trakcie zwiedzania dormitorium Max mogła przeanalizować treść tabliczek przed tutejszymi pokojami. Jeżeli dziewczyna zahaczyła o pokój 109, natychmiastowo powiązała cytat Hawkinga z Warrenem, stwierdzając, iż tworzą oni świetny duet. Opcjonalnie, Max mogła dla odmiany „zrobić psikusa” Warrenowi i nanieść na jego tabliczkę sympatyczną grę słów o tematyce chemicznej. W trakcie analizowania plakatu na drzwiach od pokoju, dziewczyna wyraziła żal z powodu faktu, że Warren stał się ofiarą oszczerstw ze strony Nathana.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki