FANDOM

Wpis w dzienniku o Max

Wpis w dzienniku o Max.

Max – wpis autobiograficzny w dzienniku Max Caulfield. Ponieważ został on stworzony przed wydarzeniami z gry, dostęp do niego pojawia się już na początku epizodu pierwszego: Poczwarka.

TreśćEdytuj

Nazywam się Max Caulfield, i odkąd byłam mała chciałam być fotografem. Zawsze oglądałam świat przez obiektyw. Może to mój sposób na bycie częścią tego świata, choć przyglądam mu się z bezpiecznej odległości.

Z jakiegoś powodu od zawsze miałam bzika na punkcie analogowych aparatów. Uwielbiam wszystkie style i techniki, choć najbardziej kręcą mnie selfie robione pod wpływem chwili. Nieważne, czy to śmieszy innych, czy nie. Przecież nie ja jedna lubię selfie, co nie? A teraz wróciłam do mojego rodzinnego miasta, żeby studiować fotografię w Akademii Blackwell, prywatnej szkole dla absolwentów liceum.

Nawet dostałam stypendium! Zostawiłam za sobą Chloe, moją „psiapsiółę” (raczej byłą, jako że pięć lat temu opuściłam ją bez słowa) i tak dziwnie jest być tu i jej nie spotkać. Mam teraz osiemnaście lat, prawdziwa pełnoletnia kobieta, mimo że nie czuję się ani dojrzała, ani mądra. Jestem gotowa rozpocząć zupełnie nowe życie z klasycznym aparatem u mojego boku.

„Uśmiech”!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki