FANDOM

Martin Lewis Prescott - członek rodziny Prescottów, mieszkał na Ranczu Prescottów , w którym znajduje się stara stodoła a w niej Ciemnia. Żył około roku 1903.

Biografia Edytuj

Wydarzenia sprzed gry Edytuj

Martin jako członek rodziny Prescottów był najprawdopodobniej zaangażowany w sprawy finansowe jego krewnych. Na podstawie listu z 22 lipca 1903 pożyczył pieniądze niejakiemu Panu Lyndonowi. Możliwe, że list nigdy nie został wysłany lub Martin napisał go jeszcze raz. Adresat również mógł odesłać mu ten dokument.

Epizod czwarty: "Ciemnia" Edytuj

Max może znaleźć list zaadresowany do Pana Lyndona w jednej ze skrzyń w starej stodole.

Treść listu: Edytuj

22 lipca, 1903
Martin Lewis Prescott
Ranczo Prescottów
Arcadia Bay, Oregon

Szanowny Panie Lyndon

Piszę w związku z Pana ogromnym długiem, który zdaje się Pan ignorować. Prescottowie może nie są uznanymi biznesmenami, jednak za takowych należy nas traktować i spłacać swoje długi. Pańskie milczenie odbieramy jako potwarz, tym samym nakładając na pana dziesięcioprocentowe odsetki, jak i licząc na pisemne przeprosiny. Jeśli nasze żądania nie zostaną spełnione do 24 lipca, roku pańskiego 1903, zapewniam Pana, że uczynimy Pana życie piekłem na ziemi.

Z wyrazami szacunku MLP

Więcej z Fandomu

Losowa wiki