FANDOM

„Nie zapomniałam o tobie, mała Liso. Jeszcze.”
―Max zwraca się do Lisy.[src]
Lisa – roślina doniczkowa należąca do Max Caulfield.

BiografiaEdytuj

Przed wydarzeniami z gryEdytuj

Lisa została wzięta pod opiekę przez studentkę Akademii Blackwell, Max Caulfield. Dziewczyna umiejscowiła ową roślinę doniczkową przy oknie w swoim pokoju w internacie.

Epizod 1: PoczwarkaEdytuj

7 października 2013 roku Max przybyła do pokoju 207, aby przechwycić pożyczonego od Warrena pendrive'a. W trakcie zwiedzania pomieszczenia, dziewczyna mogła podlać roślinkę przy pomocy butelki z wodą stojącej na parapecie.

Epizod 2: Nie ma czasuEdytuj

Również 8 października Max mogła podlać Lisę, zaraz po pobudce. Decyzja ta miała kluczowy wpływ na ostateczny stan rośliny. Roślina mogła mieć wówczas nasycony zielony kolor, jeśli dziewczyna podlała ją dnia poprzedniego, lub nieco wysuszone liście, jeżeli tego nie uczyniła. Przy przeglądaniu odebranych SMS-ów protagonistka mogła natrafić na wiadomość od swojej matki. W wiadomości kobieta przypominała Max o regularnym podlewaniu Lisy, jednocześnie przestrzegając córkę przed jej utopieniem.

Epizod 3: Teoria chaosuEdytuj

9 października Max mogła zbadać stan Lisy. Roślina utrzymała się przy życiu, jeśli w ostatnim czasie dziewczyna podlała ją tylko jeden raz. W przeciwnym wypadku, Lisa zginęła na skutek odwodnienia lub utopienia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki