FANDOM

Ścieżka dźwiękowa zawiera utwory muzyczne umieszczone w Life Is Strange. Oryginalna ścieżka została skomponowana przez Johnatana Morali, członka zespołu Syd Matters. DONTNOD oficjalnie umieściło ścieżkę dźwiękową na Spotify oraz YouTube. 19 stycznia (lub 22 stycznia w przypadku UE) została wydana edycja limitowana gry, która zawierała 14 licencjonowanych utworów i 8 oryginalnych ścieżek.

Life Is Strange Edytuj

Epizod 1: Poczwarka Edytuj

Epizod 2: Nie ma czasu Edytuj

Epizod 3: Teoria chaosu Edytuj

Epizod 4: Ciemnia Edytuj

Impreza w Klubie Vortex Edytuj

Epizod 5: Polaryzacja Edytuj

Life is Strange: Before the Storm Edytuj

Epizod 1: Obudzona Edytuj

Trailery Edytuj

Oryginalna Ścieżka Edytuj

Oficjalna ścieżka dźwiękowa Edytuj

Oficjalny soundtrack zawiera 22 utwory muzyczne: 8 oryginalnych ścieżek oraz 14 licencjonowanych piosenek.

Playlisty Edytuj

Twórcy udostępnili oficjalne playlisty z utworami z Life Is Strange na wielu platformach, m.in. YouTube czy Spotify. Istnieją również nieoficjalne playlisty stworzone przez fanów gry.

Oficjalne Edytuj

Nieoficjalne Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Okładka CD soundtracku'u bazuje na rysunku, jaki możemy znaleźć w grze. Jest to obrazek narysowany przez dwunastoletnie: Max oraz Chloe. Znajduje się on w pokoju Chloe Price w alternatywnej linii czasowej.
  • Twórcy stworzyli vinyle, na których znajduje się ścieżka dźwiękowa. Jest ich jednak bardzo mało i nie są one dostępne do szerszej sprzedaży. Początkowo można było je wygrać podczas livestreamów lub konkursów dla fanów LISa. Obecnie jedyną opcją na zdobycie tego rzadkiego przedmiotu jest otrzymanie go jako nagrody w zamian za kupowanie rzeczy w oficjalnym sklepie Square Enix.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki