Fandom

Life is Strange Wikia

Kate (wpis w dzienniku)

118stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Wpis w dzienniku o Kate.PNG

Wpis w dzienniku o Kate.

Kate – wpis w dzienniku Max Caulfield na temat studentki Akademii Blackwell, Kate Marsh. Ponieważ został on stworzony przed wydarzeniami z gry, dostęp do niego pojawia się już na początku epizodu pierwszego: Poczwarka.

TreśćEdytuj

Sama nie wiem, czy przez ostatni miesiąc widziałam Kate Marsh uśmiechniętą. Jest naprawdę miłą dziewczyną, mimo że inni uczniowie wyśmiewają jej kampanię propagującą wstrzemięźliwość. A przecież studenci z Blackwell są dorośli, nawet jeśli tak się nie zachowują... Kate zbiera od nich niezłe cięgi. Wiem, że należy do kilku kół religijnych, ale nie daje mi kazań, więc nie mam nic przeciwko temu.

Od kilku tygodni była strasznie cicha i zamknięta w sobie. Jakby była w trybie zombie. Chciałabym jej pomóc, ale sama sobie ze sobą nie radzę. Zastanawiam się, czy całe to nękanie jej nie wyniszczyło... Nie zdziwiłabym się. Muszę postarać się więcej z nią rozmawiać, może zaproszę ją na herbatę albo do kina.

Mimo że jest dorosła, to założę się, że nie ma „pozwolenia” na oglądanie filmów dla dorosłych...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki