FANDOM

Wpis w dzienniku o Jeffersonie.PNG

Wpis w dzienniku o Jeffersonie.

Jefferson – wpis w dzienniku Max Caulfield na temat nauczyciela fotografii w Akademii Blackwell, Marka Jeffersona. Ponieważ został on stworzony przed wydarzeniami z gry, dostęp do niego pojawia się już na początku epizodu pierwszego: Poczwarka.

TreśćEdytuj

Mark Jefferson jest nie tylko jednym z najlepszych fotografów na świecie, ale i moim nauczycielem. I jednym z powodów, żeby przyjechać do Blackwell. Jak często można uczyć się u swojego idola? Zawsze lubiłam jego styl, łączący gotyk z art déco, i jego wszechstronność. Chociaż czasem nieco się wywyższa. Jest spoko jak na swój wiek, ale potrafi być zdystansowany i pretensjonalny. No i ten jego uśmieszek, kiedy myśli, że ma rację...

Mam jednak wrażenie, że przygotowuje nas do trudu bycia „artystą” na pełen etat. Zachowuje się, jakby rozumiał moją pracę i obsesję na punkcie analogowych zdjęć.

Bardzo chce, żebym wzięła udział w konkursie „Zwyczajni Bohaterowie”, ale póki co udaje mi się tego uniknąć. Zwycięzca będzie reprezentował akademię Blackwell w San Francisco na oczach całego narodu. Chciałabym myśleć, że moja praca faktycznie zasługuje na wygraną, i jestem zaszczycona, że Jefferson w ogóle zachęca mnie do wzięcia udziału.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki