FANDOM

Frank Bowers – mieszkaniec Arcadia Bay. Jest znanym dilerem narkotyków, oraz współpracownikiem Rachel Amber i Chloe Price.

Osobowość Edytuj

Frank jest uważany za przerażającego i pobieżnego człowieka. Żyje samotnie, głównie na plaży i na obrzeżach, w towarzystwie swojego psa, Pompidou. Wiele osób w Arcadia Bay wydaje się szanować i unikać go, ale tak naprawdę uważają go za kłamcę i nieudacznika.

Frank dość szybko może się rozgniewać i mieć tendencję do gwałtownych i agresywnych zachowań, szczególnie pod wpływem narkotyków. Jego wroga i nieufna osobowość wzięła się prawdopodobnie ze względu na jego zaangażowanie w handel narkotykami.

Biografia Edytuj

Oto co napisała Max o Franku w swoim dzienniku:

Nigdy nie zapomnę Franka, choćby dlatego, że jest pierwszą i ostatnią osobą, do której mierzyłam z broni. Jakim cudem Chloe zna takiego ćpuna? Co ciekawe, kiedy zobaczyłam, że grozi Chloe, zaskoczył mnie jego normalny wygląd. Spodziewałam się jakiegoś gangstera, a on wyglądał raczej jak zwykły troll ze śmietnika. Którym chyba jest, bo w końcu byłyśmy na jego terenie, kiedy cofałam czas ku uciesze Chloe.

Choć nie wyglądał jak seryjny zabójca, jego aura, energia, czy jak to zwać, była ZŁA. Dosłownie czułam, jak włosy stają mi dęba. Chciał pieniędzy, które Chloe była mu winna, więc raczej by jej nie skrzywdził, ale wolałam nie ryzykować... Więc zagroziłam mu bronią Davida. Szaleństwo. Na szczęście nie skończyłyśmy jak w „Rezerwowych psach” i przekonałam się, że Frank nie jest wcale taki straszny.

Nie chcę, żeby WIĘCEJ zbliżył się do Chloe. Skoro nosił jedną z bransoletek Rachel Amber wątpię, żeby Chloe chciała z nim jeszcze imprezować. Jednak jest teraz naszym głównym podejrzanym...

Ciekawostki Edytuj

  • W epizodzie czwartym istnieje ważny wybór, w którym jedną z opcji jest zabicie Franka i jego psa przez Chloe.
  • Frank ma wiele tatuaży. Do tych, które możemy zauważyć w grze należą:
    • Sarna przebita strzałą, która jako symbol często pojawia się w trakcie rozgrywki. Może mieć związek z jego ukochaną, Rachel Amber . (na klatce piersiowej)
    • Czarnego ptaka i głowę węża/smoka za nim. (na szyi, po prawej stronie)
    • Karty i kości do gry. (na szyi, po lewej stronie)
  •  Uratował wiele psów, w tym Pompidou, z nielegalnych walk psów. 
  •  Tablica rejestracyjna jego przyczepy to : "BRKBD". jest to skrót od serialu "Breaking Bad". 
  •  Wydaje się że Frank jest "skopiowaną" postacią zabójcy z filmy Davida Lyncha "Mulholland Drive". 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki