FANDOM

Evan Harris – uczeń w Akademii Blackwell. Nie pozwala wielu osobom oglądać jego portfolio. Jest mało rozmówny. Praktycznie nie rozmawia z Max, ale ta uważa, że jego zdjęcia wymagają szacunku.

Biografia Edytuj

Epizod pierwszy: "Poczwarka" Edytuj

Kiedy Max kieruje się w stronę dormitorium zauważa Evana siedzącego przy jednym ze stolików na terenie kampusu. Dziewczyna pyta się czy mogłaby zerknąć na jego portfolio.

EvanH2

Portfolio Evana.

Żeby to zrobić Max musi okazać się "godna" i podać mu autora sławnego lecz kontrowersyjnego dzieła pt: "Padający żołnierz". Jeżeli odpowie dobrze (Robert Cappa) Evan pozwoli jej zobaczyć jego prace.

Przeglądając zdjęcia, Max zauważa tam dwa zdjęcia Rachel Amber z 2012 roku. Evan tłumaczy, że była jego ulubioną modelką i wiedziała jak z nim pracować. Przyznaje się jej, że byli jak rodzeństwo.

W przeciwieństwie do członków Klubu Vortex, Rachel nigdy nie śmiała się z niego ani z nikogo z kim się przyjaźniła. Szanowała i rozumiała go. Podobnie do Haydena nie sądzi, że coś dobrego się z nią stało po jej zniknięciu.

Epizod drugi: "Nie ma czasu" Edytuj

Można zauważyć Evana stojącego razem z innymi uczniami przed żeńskim dormitorium w czasie próby samobójczej Kate.

Epizod Trzeci: "Teoria chaosu" Edytuj

Jeśli Kate umrze, Evan napisze na facebookowym profilu Kate: "Nigdy ciebie nie zapomnę i nigdy im nie wybaczę"

Jeśli jednak Max uratuje Kate od śmierci, Evan napisze na profilu Max, że jest dumny z bycia uczniem tej szkoły i pogratuluje jej, że udało jej się przekonać Kate. Na stronie Kate Evan napisze "Myślę o Tobie"

Jeśli David zostanie zawieszony w pracy ochroniarza, uczniowie założą stronę na jego temat. Evan napisze w komentarzu: "Co sobie Blackwell myślało, kiedy zatrudniało seryjnego mordercę, żeby chronił uczniów?"

Ciekawostki Edytuj

  • Jego numer pokoju to 104.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki