FANDOM

Dziennik Max na szkolnej ławce.PNG

Dziennik Max na szkolnej ławce.

„Zaniedbałam ostatnio mój dziennik.”
―Max na wykładzie u Jeffersona.[src]

Dziennik – osobiste zapiski Max Caulfield, wśród których zgromadzone są jej przemyślenia i opinie dotyczące minionych wydarzeń lub poznanych osób. W dzienniku zawarto również portfolio Max, mapę Arcadia Bay, a także repliki obejrzanych zdjęć, dokumentów i przedmiotów.

WydarzeniaEdytuj

10 lipca, 2013.PNG

Pierwszy wpis z pamiętnika Max.

Wpisy o wydarzeniach pełnią rolę pamiętnika Max. Dziewczyna składa w nim relacje o zdarzeniach, których była uczestnikiem bądź naocznym świadkiem, wzbogacając je zwykle o swoje stanowisko wobec nic. Wraz z postępem dziennik jest aktualizowany o nowe wpisy, których treść zwykle zależy od podejmowanych przez gracza decyzji.

Przed wydarzeniami z gryEdytuj

Epizod 1: PoczwarkaEdytuj

Epizod 2: Nie ma czasuEdytuj

Epizod 3: Teoria chaosuEdytuj

Epizod 4: CiemniaEdytuj

Alternatywna czasoprzestrzeńEdytuj

Epizod 5: PolaryzacjaEdytuj

PostacieEdytuj

Wpisy o postaciach w dzienniku Max.PNG

Zakładka ze wszystkimi wpisami o postaciach.

Wpisy o postaciach w dzienniku Max są krótkimi opisami najistotniejszych dla fabuły osób, poznawanych wraz z postępem w grze. Po zapoznaniu się z istotną postacią, Max sporządzi zwięzłą notatkę na jej temat. Odblokowane wpisy są oznaczane żółtymi gwiazdkami przytwierdzonymi do zdjęć nowo spotkanych postaci.

Przed wydarzeniami z gryEdytuj

Epizod 1: PoczwarkaEdytuj

Epizod 2: Nie ma czasuEdytuj

PortfolioEdytuj

Portfolio w dzienniku Max jest podzielone na pięć zakładek – każda na jeden epizod. Po wybraniu którejś z nich, wyświetlona zostanie kolekcja opcjonalnych zdjęć, które można wykonać dla zdobycia dodatkowych osiągnięć i trofeów w grze. W miejscu niewykonanych fotografii znajdują się proste szkice, zazwyczaj pełniące rolę wskazówki dla gracza.

MapaEdytuj

Mapa Arcadia Bay zawiera w sobie zdjęcia najistotniejszych obszarów miasta. Po wybraniu któregoś z nich, Max otrzyma wgląd na wszelkie obiekty związane z danym miejscem, z którymi weszła w interakcję.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki