Fandom

Life is Strange Wikia

Dziennik

118stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Dziennik Max na szkolnej ławce.PNG

Dziennik Max na szkolnej ławce.

„Zaniedbałam ostatnio mój dziennik.”
―Max na wykładzie u Jeffersona.[src]

Dziennik – osobiste zapiski Max Caulfield, wśród których zgromadzone są jej przemyślenia i opinie dotyczące minionych wydarzeń lub poznanych osób. W dzienniku zawarto również portfolio Max, mapę Arcadia Bay, a także repliki obejrzanych zdjęć, dokumentów i przedmiotów.

WydarzeniaEdytuj

10 lipca, 2013.PNG

Pierwszy wpis z pamiętnika Max.

Wpisy o wydarzeniach pełnią rolę pamiętnika Max. Dziewczyna składa w nim relacje o zdarzeniach, których była uczestnikiem bądź naocznym świadkiem, wzbogacając je zwykle o swoje stanowisko wobec nic. Wraz z postępem dziennik jest aktualizowany o nowe wpisy, których treść zwykle zależy od podejmowanych przez gracza decyzji.

Przed wydarzeniami z gryEdytuj

Epizod 1: PoczwarkaEdytuj

Epizod 2: Nie ma czasuEdytuj

Epizod 3: Teoria chaosuEdytuj

Epizod 4: CiemniaEdytuj

Alternatywna czasoprzestrzeńEdytuj

Epizod 5: PolaryzacjaEdytuj

PostacieEdytuj

Wpisy o postaciach w dzienniku Max.PNG

Zakładka ze wszystkimi wpisami o postaciach.

Wpisy o postaciach w dzienniku Max są krótkimi opisami najistotniejszych dla fabuły osób, poznawanych wraz z postępem w grze. Po zapoznaniu się z istotną postacią, Max sporządzi zwięzłą notatkę na jej temat. Odblokowane wpisy są oznaczane żółtymi gwiazdkami przytwierdzonymi do zdjęć nowo spotkanych postaci.

Przed wydarzeniami z gryEdytuj

Epizod 1: PoczwarkaEdytuj

Epizod 2: Nie ma czasuEdytuj

PortfolioEdytuj

Portfolio w dzienniku Max jest podzielone na pięć zakładek – każda na jeden epizod. Po wybraniu którejś z nich, wyświetlona zostanie kolekcja opcjonalnych zdjęć, które można wykonać dla zdobycia dodatkowych osiągnięć i trofeów w grze. W miejscu niewykonanych fotografii znajdują się proste szkice, zazwyczaj pełniące rolę wskazówki dla gracza.

MapaEdytuj

Mapa Arcadia Bay zawiera w sobie zdjęcia najistotniejszych obszarów miasta. Po wybraniu któregoś z nich, Max otrzyma wgląd na wszelkie obiekty związane z danym miejscem, z którymi weszła w interakcję.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki