Fandom

Life is Strange Wikia

Dwa Wieloryby

118stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
„GŁODNY? DWA WIELORYBY. NAJLEPSZY BURGER W OREGONIE.”
―Reklama "Dwóch Wielorybów"
Dwa wieloryby - restauracja w mieście Arcadia Bay. Pracuje tu również Joyce Price jako kelnerka.

Historia Edytuj

Dwa wieloryby to, według Max, najlepsza restauracja z burgerami w całym Arcadia Bay. Lokal ten jest bardzo popularny w gronie uczniów i innych mieszkańców miasta. Możliwe, że przyczyną sławy jest umiejscowienie budynku, gdyż w pobliżu restauracji jest przystanek autobusowy ,stacja benzynowa i duży parking.

Epizod pierwszy: "Poczwarka" Edytuj

Pierwszy raz widzimy restauracje pod koniec epizodu pierwszego podczas burzy śnieżnej, kiedy to Joyce sprząta lokal. Na terenie domu Price'ów i Akademii Blackwell również możemy zobaczyć kilka ulotek reklamujących "Dwa wieloryby".

Epizod drugi: "Nie ma czasu" Edytuj

Pierwszy raz możemy wejść do restauracji tuż po przyjechaniu autobusem pod lokal, w trakcie spotkania z Chloe. Przed tym jak Max usiądzie przed stolikiem, może porozglądać się po budynku.

W łazience "Dwóch wielorybów" znajdują się duże ilości różnych graffiti. Przykładowo jest tam narysowana łania, taka samą jaką ma Max na swojej koszulce.

Na stoliku Max jest wyryty tekst, który główna bohaterka uważa, że jest autorstwa Warrena

Epizod piąty: "Polaryzacja" Edytuj

Po wydostaniu się z ciemni, Max zmierza do restauracji w której znajduje się Warren, Joyce, Frank i jego pies Pompidou. To właśnie tam będziemy mieli możliwość pocałować Warrena, będziemy mogli jednak również go przytulić, albo nie okazać żadnych uczuć.

W części koszmaru znów pojawimy się w restauracji, będąc zamkniętymi w łazience zapełnionej cyframi, jednakże nie będą się one odbijać w lustrze.

Po wydostaniu się wejdziemy do sali restauracji, spotkamy tam wszystkich bohaterów z wszystkich 5 epizodów, nie będziemy jednak z nimi mogli rozmawiać.

Wyjątkiem będzie alternatywna Max, siedząca w tym samym miejscu w którym siedziała udowadniając swoje moce Chloe w epizodzie 2.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki