FANDOM

David Madsen – wojskowy weteran i strażnik w Akademii Blackwell. Ożenił się z Joyce Price i jest ojczymem Chloe. W zależności od wyboru, może być antybohaterem.

Osobowość Edytuj

David jest często niegrzeczny i agresywny. Cierpi również z powodu PTSD i paranoi po jego pobycie w wojsku. Wydaje się mieć niezdrową obsesję do nadzorowania innych. Jednak w ostatecznym rozrachunku dba o studentów Blackwell i ich rodziny, choć trudno jest to dostrzec ze względu na jego szorstką postawę.

Biografia Edytuj

Wydarzenia sprzed gry Edytuj

David ma duże doświadczenie wojskowe. Wiemy, że cierpi od stresu pourazowego Disorder i prawdopodobnie bierze leki. Nieśmiertelniki, znalezione w jego szufladzie przy łóżku, ujawniają, że ma grupę krwi O – dodatnie i wyznaje wiarę chrześcijańską.

David po raz pierwszy spotkał swoją żonę Joyce w Dwóch Wielorybach gdzie pracuje; Wiemy, że ich pierwsze spotkanie odbyło się dnia 27 listopada 2008 roku. Pobrali się w jakiś czas później, a Joyce przyjęła nazwisko Madsen (pojawia się na wielu rachunkach w gospodarstwie domowym). David bardzo troszczy się o Chloe, pomimo że nigdy nie dogadują. Kartka urodzinowa z nią w jego garażu, w szufladzie przedstawia szczęście ojczyma, a Max podejrzewa, że może to być hasło do komputera mężczyzny.

David wydaje się interesować motoryzacją, naprawia stary samochód w garażu. Polowanie to kolejne z jego hobby, wynika to z wypychanych zwierząt i zdjęć w domu Madsena. David wydaje się martwić o ewentualne spełnienie się apokaliptycznych scenariuszy, nie dziwi to, ze względu na jego PTSD. Ma książkę samopomocy, w jaki sposób przetrwać apokalipsę i przechowuje wiele odpowiednich produktów żywnościowych w garażu na czas katastrofy.

David wydaje się mieć pomocnych rodziców, jak wynika z taśmy znalezionej w jego rzeczach zatytułowane "Wiadomość od mamy i taty - 07/2007".

Wpis w dzienniku Edytuj

Info-ikona
Osobny artykuł: Opis Davida w dzienniku Max

Więcej z Fandomu

Losowa wiki