FANDOM

David Madsen – wojskowy weteran i strażnik w Akademii Blackwell. Ożenił się z Joyce Price i jest ojczymem Chloe. W zależności od wyboru, może być antybohaterem.

Osobowość Edytuj

David jest często niegrzeczny i agresywny. Cierpi również z powodu PTSD i paranoi po jego pobycie w wojsku. Wydaje się mieć niezdrową obsesję do nadzorowania innych. Jednak w ostatecznym rozrachunku dba o studentów Blackwell i ich rodziny, choć trudno jest to dostrzec ze względu na jego szorstką postawę.

Biografia Edytuj

Wydarzenia sprzed gry Edytuj

David ma duże doświadczenie wojskowe. Wiemy, że cierpi od stresu pourazowego i prawdopodobnie bierze leki. Nieśmiertelniki, znalezione w jego szufladzie przy łóżku, ujawniają, że ma grupę krwi O + i wyznaje wiarę chrześcijańską.

David po raz pierwszy spotkał swoją żonę Joyce w "Dwóch Wielorybach" gdzie ona pracuje. Wiemy, że ich pierwsze spotkanie odbyło się dnia 27 listopada 2008 roku. Pobrali się w jakiś czas później, a Joyce przyjęła nazwisko Madsen (pojawia się na wielu rachunkach w gospodarstwie domowym). David bardzo troszczy się o Chloe pomimo tego, że nigdy się ze sobą nie dogadują. Na kartce urodzinowej, która jest w jego garażu, w szufladzie, widać że jest on szczęśliwy z powodu bycia ojczymem. Max podejrzewa nawet, że może to być hasło do komputera mężczyzny.

David wydaje się interesować motoryzacją, naprawia stary samochód w garażu. Polowanie to kolejne z jego hobby, wynika to z wypychanych zwierząt i zdjęć w domu Madsena. David wydaje się martwić o ewentualne spełnienie się apokaliptycznych scenariuszy, nie dziwi to, ze względu na jego PTSD. Ma książkę dotyczącą tego w jaki sposób przetrwać apokalipsę i przechowuje wiele odpowiednich produktów żywnościowych w garażu na czas ewentualnej katastrofy.

David wydaje się mieć pomocnych rodziców, jak wynika z taśmy znalezionej w jego rzeczach zatytułowane "Wiadomość od Mamy i Taty - 07/2007".

Ciekawostki Edytuj

  • David nie lubi muzyki punk rockowej i nie pozwala jej słuchać Chloe.
  • Rewolwer który mu ukradła Chloe w epizodzie 1 to czarny Smith & Wesson 357.
  • Auto Davida które stoi w garażu posiada tablicę rejestracyjną - "TRDTCTV". Jest to skrót będący nawiązaniem do serialu - "True Detective".
  • Na jednym z materiałów, które David miał na temat Kate napisał że "nie ufa mężczyznom z "kozią bródką" - odnosząc się prawdopodobnie do Marka Jeffersona.
  • W epizodzie 4 w garażu Davida znajduję się popielniczka z kilkoma niedopałkami papierosów. David jest palaczem ale nie nałogowym jak Chloe.

Wpis w dzienniku Edytuj

Info-ikona
Osobny artykuł: Opis Davida w dzienniku Max