FANDOM

„ To zadupie zabrało mi wszystkich, których kiedykolwiek kochałam... Chciałabym zrzucić bombę na Arcadia Bay i zamienić to wszystko w gruzy...”
― Chloe do Max[src]
Chloe Elizabeth Price (ur. 11 marca 1994 roku) – była najlepszą przyjaciółką Max, dopóki ta nie przeniosła się do Seattle. Chloe była na 2 lata wyrzucona z Akademii Blackwell. Jej najlepszą przyjaciółką po wyrzuceniu ze szkoły była Rachel Amber, ale straciły kontakt gdy Rachel zaginęła. Kiedy była młodsza, miała długie, blond włosy.

Dziennik Edytuj

Oto co Max napisała o Chloe w swoim dzienniku:

Potem jest Chloe Price. Co byś powiedział, gdybyś zobaczył swojego najlepszego przyjaciela po pięciu latach? Po znalezieniu i uratowaniu jego życia w łazience? NIC. Czuję się dziwnie kiepska...po tym jak nie odezwałyśmy się do siebie, albo nawet nie napisałyśmy SMS'a. Nie wiem co myśleć widząc Chloe ponownie. Ona wygląda podobnie jak kiedyś, ale...inaczej. Jest już dorosła i nie czuję żeby była starsza o rok ode mnie.

Absolutnie kocham jej niebieskie włosy. To ma sens, ponieważ chciała stać się buntownikiem. Wciąż trochę wygląda jak pirat. Cieszę się, że mogę zobaczyć tutaj. Ciekawe czy zostało coś jeszcze z młodej Chloe? Jestem pewna że nadal jest smutna po stracie ojca. Też bym była. To był straszny czas dla Chloe i Joyce .

Czuję się źle, ponieważ zastanawiam się czy nadal ma do mnie urazę po tym jak nie powiedziałam jej o przeprowadzce... Mówiąc o smutku, to wszystko jest pomieszane z gównem Nathana Prescotta. Nie wiem co się dzieje między nimi, ale mam zamiar się dowiedzieć, co i jak.

Wydarzenia sprzed gry Edytuj

Chloe i Max były najlepszymi przyjaciółkami. Po 5 latach ich przyjaźni Maxine musiała wyjechać do Seattle. W tym samym roku zmarł biologiczny ojciec Chloe, Wiliam Price. Matka Chloe, Joyce Price wyszła ponownie za mąż za Davida, byłego wojskowego. Załamana Chloe szukała oparcia u Rachel Amber. Po jakimś czasie stały się przyjaciółkami. Później Rachel zaginęła.

Alternatywna historia Edytuj

Chloe Alternate

Wygląd Chloe w alternatywnej rzeczywistości

Chloe ukrywała klucze Wiliama pod łóżkiem. Była ograniczona do wózka elektrycznego z aparatem tlenowym, który umożliwiał jej chodzenie jak i oddychanie. Rodzice kupili jej kule gdyby zaczęła sama chodzić, jednak zamiast poprawiać się jej stan z dnia na dzień stawał się coraz gorszy. Do wypadku przyczynił się kierowca SUV-a wjeżdżając w samochód Chloe, który był prezentem urodzinowym od Wiliama.

Chloe wydaje się być szczęśliwa, gdy zobaczyła Max po pięciu latach.

W tej rzeczywistości Chloe nie zna Rachel, jednak czytała o jej zaginięciu. Zamiast niej, Chloe przyjaźniła się z Megan Weaver. Po wypadku zerwały kontakt.

Wygląd i zachowania Chloe bardzo się różnią od tych z oryginalnej rzeczywistości. Nie nosi już punkowych ubrań i ozdób jednak przy bliższym przeszukaniu jej pokoju można nadal zobaczyć, że interesuje się podobnymi rzeczami (muzyka, magazyny itd.). Przy rozmowie na plaży gdy Max użyje słowa "hella" Chloe powie jej, że nie cierpi tego słowa, choć w poprzedniej rzeczywistości wręcz nadużywa go.

Śmierci Edytuj

Dotychczas Chloe może umrzeć na 7 sposobów:

  • Nathan w toalecie może ją postrzelić w brzuch.
  • Pociąg może ją zmiażdżyć.
  • Może prosić Max o przedawkowanie morfiny w alternatywnej rzeczywistości.
  • Na koniec 4 epizodu ginie postrzelona w głowę przez Marka Jeffersona.
  • Max może poświęcić Chloe aby uratować Arcadia Bay.
  • Kula może odbić się w jej brzuch, gdy Max strzela w zderzak samochodu, chcąc strzelić w butelkę.
  • Chloe może zginąć przez tornado 5 dnia przygnieciona przez łódź w momencie, gdy Max jest w galerii sztuki po wygraniu konkursu "Zwyczajni bohaterowie".
Chloe

Akta Chloe

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli gracz nie cofnął czasu po odkryciu akt Davida, David oskarży Chloe o przeglądanie jego dokumentów.
  • Jeśli gracz zrobił zdjęcie jak David gnębił Kate, Chloe może tego faktu użyć przeciwko Davidowi. David jednak nie bierze sobie tego na poważnie.
  • Tablica rejestracyjna Chloe "TWN PKS" jest nawiązaniem do amerykańskiego serialu z lat 90 "Twin Peaks".
  • Bo zbiciu kuli śnieżnej Chloe, Max odkryła dokumenty potwierdzające, że Chloe została wydalona ze szkoły.
  • Po interakcjach z samochodami na złomowisku Max zastanawia się, czy widok tych wszystkich rozbitych samochodów nie przypomina Chloe o wypadku ojca.
  • Średnia ocen Chloe przed jej wydaleniem ze szkoły wynosiła 1,7 (na polskie szkolnictwo 3-/2). W alternatywnej rzeczywistości była świetną uczennicą, jednak ze względu na jej niepełnosprawność nie mogła uczęszczać do Blackwell.
  • Podczas sceny na basenie w 3 epizodzie, widać że ma kolczyk w pępku.
  • W alternatywnej rzeczywistości Chloe mówi, że wypadek spowodował SUV. Gdy Max szuka lokalizacji Ciemni w Epizodzie 4, możemy się dowiedzieć, że Nathan Prescott jeździ SUV-em.
  • Przyjaciółka Chloe w alternatywnej rzeczywistości Megan, nie pojawia się w żadnym z epizodów, jednak jej imię jest na jednym z segregatorów w Ciemni w epizodzie czwartym.
  • Nie lubi emotikonek (w alternatywnej rzeczywistości lubi). 
  • Prawdopodobnie jej duchowym zwierzęciem jest motyl, który pojawia się w łazience przy jej pierwszej śmierci, oraz w zakończeniu "Poświęć Chloe" na jej trumnie. 
  • Naszyjnik Chloe z nabojami oznacza jej trzy śmierci od pistoletu z rąk Nathana (epizod pierwszy), swoich (epizod drugi) i P. Jefferson'a (epizod piąty). 
  • Niebiesko włosa może umrzeć lub ociera się o śmierć w każdym epizodzie oprócz trzeciego. 
  • Chloe jest leworęczna. 
  • Dziewczyna posiada talent artystyczny. 
  • Chloe podczas uczęszczania do Blackwell Academy nie zaliczyła "Umiejętności Życiowych" ("Life Skills") 
  • Jej znak zodiaku to Ryby. 
  • Jej adres zamieszkania to : 44 Cedar Ave. Jest on widoczny na jednej z pocztówek. 
  • Chloe użyła frazy "hella" 13 razy w całej grze. 
  • Samochód Chloe to Ford F-150 7 generacji. 
  • Chloe zawsze kochała mangę. Najprawdopodobniej od 14 roku życia. 
  • Chloe posiada najpradopodobniej objawy BPD - Borderline Personality Disorder. Osobowość chwiejna emocjonalnie charakteryzuje się głownie częstymi wachaniami nastroju oraz intensywnymi napadami gniewu i silnym lękiem przed odrzuceniem a także gorączkowymi wysiłkami mającymi na celu uniknięcie odrzucenia, działaniami autoagresywnymi oraz chronicznym uczuciem pustki (braku sensu w życiu).