FANDOM

Wpis w dzienniku o Chloe

Wpis w dzienniku o Chloe.

Chloe – wpis w dzienniku Max Caulfield na temat jej najlepszej przyjaciółki, Chloe Price. Dostęp do niego pojawia się po bezpośrednim spotkaniu z nią w epizodzie pierwszym: Poczwarka.

TreśćEdytuj

A oto Chloe Price. Co mówisz swojej najlepszej przyjaciółce po pięciu latach milczenia? Po zorientowaniu się, że uratowałaś jej życie w łazience? Nic. Czuję się do bani, że nie utrzymywałam z nią kontaktu... Nawet jej nie napisałam. Nie wiem, jak się przy niej zachowywać. Niby wygląda jak dawniej, ale... jest już dojrzała, a czasem odnoszę wrażenie, że jest dużo starsza ode mnie niż o rok.

Uwielbiam jej niebieskie włosy i punkowe ciuchy. Można było się domyślić że zostanie buntowniczką. Wygląda nieco jak pirat. Ale jak taki, co nurkuje ze sceny. Widzę po jej mowie ciała, że jest na mnie zła. Cieszę się, że mogę dojrzeć w niej starą Chloe. A może właśnie młodą? Jestem pewna, że dalej jest zdruzgotana po śmierci taty. Też bym była. To był nieprzyjemny czas dla Chloe i Joyce.

Czuję się okropnie, bo nie wiem, czy wyjazd z dala od jej cierpienia nie przyniósł mi ulgi... Jeśli chodzi o cierpienie, to jasne jest, że Chloe jest zamieszana w szemrane sprawy Nathana Prescotta. Nie mam zielonego pojęcia, co ich łączy, ale na pewno się tego dowiem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki