FANDOM

„Zrobiłyśmy ten grób dla kotka Chloe. Biedny Bongo. Nie zauważył tego samochodu...”
―Max, po spojrzeniu na nagrobek Bonga.[src]
Bongo – kot, należący niegdyś do Chloe Price.

BiografiaEdytuj

Przed wydarzeniami z gryEdytuj

Gdzieś w 1999 roku William i Joyce Price postanowili wręczyć swojej córce Chloe kota. Zwierzątko przyjęło imię „Bongo”, a jego właścicielka darzyła go sporym uczuciem. Jedną z pamiątek po kocie jest zdjęcie, najprawdopodobniej wykonane przez Joyce, na którym Chloe, w towarzystwie swojego ojca, trzyma Bonga w swoich rękach. Bongo zapewne wiódł szczęśliwe życie, dopóki w 2008 roku nie trafił pod koła samochodu przejeżdżającego przez ulicę. Z pomocą swojej przyjaciółki, Max Caulfield, Chloe zakopała Bonga w swoim ogródku. Miejsce pochówku zostało oznaczone prowizorycznym nagrobkiem, na którym zawarto imię kota i jego lata życia.

Epizod 1: PoczwarkaEdytuj

Będąc w pokoju Chloe, Max mogła natknąć się na wspomniane wcześniej zdjęcie z kotem, które znajdowało się w kartonie z fotografiami. Po wyjściu na ogródek, dziewczyna mogła przyjrzeć się niewielkiemu nagrobkowi, aby pamięcią wrócić do śmierci Bonga.

Epizod 4: CiemniaEdytuj

Podczas pobytu w alternatywnej czasoprzestrzeni, Max mogła wyjść na ogródek i przeanalizować nagrobek Bonga. Uczyniwszy to, dziewczyna z żalem stwierdziła, że Bongo zginął jeszcze przed wprowadzeniem zmian w rzeczywistości.

GaleriaEdytuj

Epizod 1: PoczwarkaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki