FANDOM

Alyssa Anderson - uczennica Akademii Blackwell. Nie rozmawia z wieloma osobami i Max myśli, że powinny spędzać ze sobą więcej czasu. Należy również do klasy fotograficznej Pana Jeffersona.

Biografia Edytuj

Epizod 1: Poczwarka Edytuj

Kiedy Max opuszcza dormitorium spostrzeże incydent w którym Alyssa zostaje uderzona piłką. Max może cofnąć czas i ostrzec dziewczynę.

Epizod 2: Nie ma czasu Edytuj

Po wyjściu z pokoju Max zauważy Alyssę uderzoną rolką papieru toaletowego. Max może cofnąć czas i ostrzec dziewczynę.

Epizod 3: Teoria chaosu Edytuj

Kiedy Max opuszcza Dwa Wieloryby, zauważa Alyssę czekającą na przystanku autobusowym. Nagle samochód przyjeżdża przez kałużę i odpryskuje przy tym Alyssę. Max może ostrzec Alyssę mówiąc jej, aby przesunęła się z drogi.

Epizod 4: Ciemnia Edytuj

Pod koniec gry podczas imprezy końca świata, Alyssa zostaje trafiona z makaronowej pianki i wpada do basenu. Jeśli Max przewinie czas i ostrzeże ją, Alyssa nazwie Max swoim aniołem stróżem. Jeśli dziewczyna została ocalona wszystkie cztery razy, Max będzie mogła odbyć z nią dłuższą rozmowę.

Epizod 5: Polaryzacja Edytuj

Kiedy Max zmierza do restauracji "Dwóch wielorybów" będzie miała okazję uratować życie Alyssie.

Ciekawostki Edytuj

  • Max w każdym odcinku może uratować Alyssę od niewielkich wypadków spowodowanych przez innych ludzi (np. w pierwszym epizodzie, Max może ostrzec Alyssę przed piłką lecącą w jej stronę)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki