FANDOM

25 sierpnia, 2013

25 sierpnia, 2013.

25 sierpnia, 2013 – trzeci wpis w dzienniku Max Caulfield. Ponieważ został on stworzony przed wydarzeniami z gry, dostęp do niego pojawia się już na początku epizodu pierwszego: Poczwarka.

TreśćEdytuj

25 sierpnia, 2013

Ale kosmos. Nie zdawałam sobie sprawy, ile gratów musiałem ze sobą wziąć, dopóki nie zaczęłam się pakować. Rodzice trochę za bardzo przeżywają mój wyjazd. Przyłapałam mamę jak płakała, gdy pakowała moje koszule.

Przez to chciało mi się ryczeć jak małej dziewczynce. I nie opuszczać Seattle. Zamiast pakować się, wolałabym spalić wszystkie ciuchy, wyjść na miasto i kupić zupełnie nowe. Choć tych starych ciuchów to prawie nie mam.

Nie będę tam znała nikogo oprócz Chloe, a kto wie jak bardzo się teraz różnimy. Mogę obciąć włosy, zrobić tatuaż, piercing... Może umówię się z jakimś uroczym Francuzem lub Włochem z wymiany. Mogę robić co chcę, dopóki nikt mnie nie nakryje.

No i będzie tyle szans na to, by zaprezentować umiejętności fotograficzne! Przez to trochę się boję, ale też się cieszę. A wtedy nie chce mi się już płakać. Dostaję gęsiej skórki, jakby wyczuwając, że świat staje przede mną otworem. Nie mogę się doczekać wyjazdu.

Po prostu chcę, żeby... w Blackwell było inaczej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki