Fandom

Life is Strange Wikia

1 października, 2013

118stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
1 października, 2013.PNG

1 października, 2013.

1 października, 2013 – dziesiąty wpis w dzienniku Max Caulfield. Ponieważ został on stworzony przed wydarzeniami z gry, dostęp do niego pojawia się już na początku epizodu pierwszego: Poczwarka.

TreśćEdytuj

1 października

Październik. Mój ulubiony miesiąc i ulubiona pogoda. Uwielbiałam patrzeć, jak liście zmieniają kolory, stając się małymi płomykami. Jednak wciąż jest za gorąco (dzięki, globalne ocieplenie!), więc płaszcze, swetry i horrory muszą jeszcze poczekać. Kate pożyczyła mi „Październikową krainę” Raya Bradbury'ego.

Praktycznie nie czytałam wcześniej jego książek (cofnięcie mojej licencji nerda przez Warrena uratowała jedynie moja kopia „Battle Royale” ), ale idealnie opisuje małomiasteczkową jesień. Ostatni raz halloweenowy kostium zakładałam z Chloe... W albumie wciąż mam zdjęcia...

Muszę znaleźć jakąś prawdziwą halloweenową imprezę, żeby choć trochę się uspołecznić. Albo to, albo impreza pływacka Vorteksu. Mam nadzieję, że poczuję się tam jak ryba w wodzie. Aleś żartowna, Max!

Przynajmniej próbuję wydostać się z mojego kokonu. Nie oczekuję nagłych zmian w moim życiu po kilku tygodniach w Akademii Blackwell. Jak mawiają moi rodzice, mam czas.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki