FANDOM

18 sierpnia, 2013

18 sierpnia, 2013.

18 sierpnia, 2013 – drugi wpis w dzienniku Max Caulfield. Ponieważ został on stworzony przed wydarzeniami z gry, dostęp do niego pojawia się już na początku epizodu pierwszego: Poczwarka.

TreśćEdytuj

18 sierpnia, 2013

A więc tak. Wyjeżdżam z Seattle i wracam do Arcadia Bay. Zwykle szuka się szkoły jak najbliżej domu. Chyba robię podobnie, tyle że w tym domu nie mieszkałam już pięć lat. Ze wszystkich szkół fotograficznych wybrałam tę w małej mieścinie, z której tak bardzo chciałam wyjechać.

Może podświadomie chciałam wrócić, żeby przekonać się, czy Chloe dalej chce się ze mną przyjaźnić. Szkoda, że nie wyprowadziła się z nami do Seattle... Pasowałaby tam jak ulał. Kiedyś, bawiąc się w piratów w naszych pokojach i w lesie, traktowałyśmy to miasto jak krainę z bajki, pełną skarbów i przygód. Krainę z kawiarniami na dodatek.

Ale Seattle to wcale nie bajka. Au contraire. Akademia Blackwell wydaje mi się teraz znacznie bardziej egzotyczna niż jakiekolwiek inne miejsce. Nauka fotografii pod przewodnictwem Marka Jeffersona... Ach. Serduszka i kwiatuszki. No i będzie tam masa ludzi z całego świata. Nie będzie jak w liceum... Tam nie miałam dobrego kontaktu z klasą (ani chłopakami...). Cieszę się, że mam tu kilku świetnych przyjaciół, ale czas już ruszać w drogę.

Może to jednak Arcadia Bay okaże się tą krainą pełną skarbów i przygód, której tak usilnie szukałam...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki